W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zadania zastępców Dyrektora Centrum

XML

Treść

Do zadań Zastępców Dyrektora Centrum należy:


→ zastępowanie Dyrektora Centrum podczas jego nieobecności zgodnie z udzielonymi upoważnieniami,


→ podpisywanie pism wychodzących z podległych Zespołów,


→ bezpośrednie nadzorowanie zadań realizowanych przez podległe zespoły,


→ realizacja zadań określonych w zakresie czynności,


→ współudział w opracowaniu i nadzorowanie realizacji powiatowych programów i strategii,

→ sprawowanie nadzoru nad rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinne domy dziecka,


→ sprawowanie nadzoru nad placówkami opiekuńczo – wychowawczymi,


→ inicjowanie działań i nowatorskich rozwiązań usprawniającymi pracę Centrum,


→ przygotowanie dla dyrektora zestawień i analiz z zakresu nadzorowanych spraw,


→ dokonywanie okresowych ocen kierowników podległych zespołów,


→ przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w podległych zespołach,


→ sprawowanie nadzoru nad komórkami merytorycznymi.