Lead
Zgodnie w ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2001 Nr 112 poz. 1198 ze zm.), każdej osobie przysługuje prawo do uzyskania informacji o sprawach publicznych.
Prawo dostępu do informacji publicznej przysługuje każdemu. Prawo to podlega ograniczeniu w przypadku ochrony informacji niejawnych oraz tajemnic ustawowo chronionych, a także ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy.
Informacje publiczne, które nie zostały opublikowane w BIP, są udostępniane na wniosek, w dniach i godzinach pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, w terminach i trybie określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej:
• informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniania w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku;
• udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności udostępnienia informacji w tym terminie powiadamia się wnioskodawcę o powodach oraz terminie, w jakim będzie udostępniona informacja, nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku);
• część informacji publicznych udostępnianych jest poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie.
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie na jeden z niżej wymienionych sposobów:
→ przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279a, 84-200 Wejherowo,
→ złożyć osobiście w sekretariacie PCPR (adres jak wyżej),
→ przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
→ wypełnić formularz z linku poniżej ↓