W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

XML

Treść

Pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie zobowiązani są do załatwiania spraw zgodnie z zasadami określonym w kodeksie postępowania administracyjnego oraz innych przepisach, a także zgodnie z procedurami przyjętymi przez Centrum. 



W sprawach należących do właściwości działania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie można zwracać się:

→ osobiście w godzinach pracy urzędu - w siedzibie PCPR 

→ drogą listową - na adres PCPR

→ pocztą elektroniczną - na adres ogólny kancelaria@pcprwejherowo.pl, lub inne adresy podane na poszczególnych stronach kontaktowych Zespołów

Treść korespondencji kierowanej drogą elektroniczną powinna zawierać co najmniej wskazanie:

    • osoby , od której pochodzi (imienia i nazwiska)
    • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
    • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Należy mieć na uwadze, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.


→ faksem - na nr 58 672 27 02 wewn. 40

→ poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP

→ oraz przez system SOW.